Za dalším tématem spojeným s Prahou 5 se výtvarníci ze třídy paní učitelky Petry Kulišťákové vypravili rovnou na dětská hřiště. Tento výtvarný úkol byl zaměřený hlavně na představivost a fantazii. Děti se mohly inspirovat už existujícími hřišti, která se jim líbí a nebo zapojit svoji fantazii a navrhnout takové prolézačky, houpačky, domečky, lávky, klouzačky, sítě, tyče a lana na lezení, na kterých by se vyřádily. Fantazii se meze nekladly. Starší děti se více zaměřily na správné nakreslení domečků a využití perspektivního zobrazení. Výtvarnou technikou byla kresba tužkou a pastelkami. Děti mohly místo pastelek využít ke kolorování kresby tužkou i vodové barvy.
A že si se zadáním hravě poradili? Posuďte v galerii níže.

Tvorba v karanténě: dětská hřiště Prahy 5 (Adriana Kopp)

Tvorba v karanténě: dětská hřiště Prahy 5 (Alena Kuberová)

Tvorba v karanténě: dětská hřiště Prahy 5 (Anežka Vášová)

Tvorba v karanténě: dětská hřiště Prahy 5 (Eliot Fexa)

Tvorba v karanténě: dětská hřiště Prahy 5 (Eliška Tuček)

Tvorba v karanténě: dětská hřiště Prahy 5 (Ester Fabiánková)

Tvorba v karanténě: dětská hřiště Prahy 5 (R. Maňhalová)

Tvorba v karanténě: dětská hřiště Prahy 5 (Linda Čížkovská)

Tvorba v karanténě: dětská hřiště Prahy 5 (Magdalena Kopřivová)

Tvorba v karanténě: dětská hřiště Prahy 5 (Markéta Sobotková)

Tvorba v karanténě: dětská hřiště Prahy 5 (Marta Matsko)

Tvorba v karanténě: dětská hřiště Prahy 5 (Máša Spychak)

Tvorba v karanténě: dětská hřiště Prahy 5 (Ráchel Rottová)

Tvorba v karanténě: dětská hřiště Prahy 5 (Rozálie Pešková)

Tvorba v karanténě: dětská hřiště Prahy 5 (Šimon Sobotka)

Tvorba v karanténě: dětská hřiště Prahy 5 (Tereza Lepšíková)

Tvorba v karanténě: dětská hřiště Prahy 5 (Václav Hercík)
